Bluse fra H&M, blazer fra Primark, jeans fra Esprit og støvler fra Belmondo
Jeg har tilbragt hele dagen på seminar i Bella Messecenter, men nåede lige hjem til at kunne hente ungerne. Faktisk var jeg også på Bella Messen i søndags, men det var med manden i hånden, da vi aftenen forinden havde været til Lionel Richie koncert og overnattet på Bella Sky bagefter. Vi nåede lige et smut på Food Fair messen, hvor min arbejdsplads har en stand, inden vi hentede ungerne på Lolland, hvor de havde haft kvalitetstid med mormor og morfar. Vi var kun væk fra dem i 24 timer, men vi nåede at geare helt ned med iblødsætning i spa’en, god mad på Fiasco på Frederiksberg og musik i Falconer Salen.
Jeg har trukket en vinder af Nutrilett produkterne og det blev Pia Edelskov. Stort tillykke til Pia, og mange tak til alle jer andre, som deltog:-)


