SPONSORERET
KONKURRENCEN ER SLUT!!!!!!!!!!
Jeg har fået en mulighed for at udlodde 2 stk. gavekort på 500 kr til Stylepit.dk. Og nøj, hvor kunne jeg godt selv bruge de gavekort! Det gode vejr får mig til at kigge dybt i skabene, og jeg har måtte konstatere at jeg mangler hverdagskjoler. Kjoler som er lige til at smide over hovedet, men som er respektable i forhold til længde, udskæring over brystet og ærmelængde. Jeg vil ikke være lårkort, nedringet eller barskuldret på arbejdet. Det hører fritiden til:-)
Men gavekortene er til jer søde læsere. Alle kan deltage. Det er meget nemt. Så hold jer ikke tilbage:-)
Smid en kommentar, og vær med i konkurrencen om 2 x gavekort á 500 kr til Stylepit.dk
De to vindere trækkes mandag den 16/5 kl. 12. Vinderne får direkte besked pr. mail.
Gavekortene er sponseret. Jeg har ikke selv hverken modtaget betaling eller gavekort for indlægget!



Uh, en lækker konkurrence:-) Jeg ved præcis, hvad jeg ville bruge pengene på, nemlig den her fine sag:
http://www.stylepit.dk/second-female-off-white-shadow-264163-9996
Jeg trænger til at få lidt nyt herhjemme, for jeg ender altid med kun at shoppe til børnene;-)
Uf, den er lækker, den kjole! Den kunne jeg måske også godt overveje:-). Typisk at børnene altid ender med at få nyt. Det kender jeg godt!
Kunne være lækkert at kunne forkæle mig selv med lidt nyt sommertøj. I det jeg skal til at søge job om ikke så længde efter endt uddannelse
Nyt job kræver helt sikkert ny garderobe:-). Held og lykke med jobsøgningen.
Sådan et gavekort ville virkelig være luksus at vinde Jeg er rigtig dårlig til at få købt noget lækkert til mig selv – det er som om det hele går til mine to dejlige unger men jeg trænger virkelig til lidt nyt sommertøj
Det lyder så bekendt! Når jeg beslutter mig for en shoppedag, så kommer jeg altid hjem med mest til Anton og Sofia! Lov mig at bruge gavekortet på dig selv, hvis du vinder;-)
Jeg har bare en mega lang liste over ting fra Stylepit jeg ønsker mig, så jeg krydser i den grad fingre 🙂
Der er også så meget fint. Jeg har altid svært ved at begrænse mig, når jeg handler dér.
Ja og nå man stort set kun har forkælet ungerne i lang tid, så er der mange ting på ønskesedlen især nye kjoler 🙂
Jeg ville elske at vinde et gavekort til Stylepit da jeg, ligesom dig, mangler lidt arbejdsvenlige sommerkjoler – og alt muligt andet naturligvis..
😉
Uhh fantastisk sommerkonkurrence. Hvis jeg vandt skulke jeg have noget nyt løbetøj. Så er jeg sikker på, at det bliver nemmere at komme ud lidt oftere.
Ih, hvor aktivt. Men det er så rigtigt at nyt tøj kan få en ud af starthullerne. Det er vigtigt at føle sig helt tilpas når man løber eller dyrker motion.
Jeg har lidt samme udfordring som Tine som mangler sommerkjoler til arbejdet så kunne være fedt at vinde. T
🙂
Ih, det kunne jeg godt tænke mig at vinde! Min sommergarderobe trænger også til en overhaling 😀
Uhh… det vil jeg da gerne vinde 🙂
Åh, jeg mangler bukser… For 10 uger siden kom Cornelia til verdenen og jeg er midt i en gråzone: Graviditetsbukserne er for store, og pre-graviditetsbukserne er for små. Derfor er jeg pt. at finde i joggingbukser 24/7. Jeg trænger til at føle mig lækker i et par bukser igen 😉
Jeg ville elske at vinde gavekortet. Så ville jeg forkæle mig selv med nyt sommertøj – evt nye sommerkjoler!
Hey,jeg kender det godt! En ny kjole kan vist gøre alle piger (og mænnerne) glade
PS. Trækning den 16/2??
Pps. Spændende med blogspot. Må lige lure dine opskrifter
Hov! Datoen er rettet;-)
Hvem kan ikke bruge noget nyt kluns? 😉
🙂
Efter graviditet sidste sommer og snart endt barsel trænger jeg til lidt nyt tøj som hverken er slidt eller forvasket og som ikke nødvendigvis er ammevenligt. Jeg krydser fingre!
//B
Åhhhh det ville da være skønt at vinde, for jeg har samme problem om som dig, jeg mangler også arbejdsvenlige kjoler og jeans og toppe og…..
Rigtig lækker konkurrence 🙂
Jaaa Taaak! Hver nat er der mus i mit skab, de har syet alt mit tøj mindre og mindre.
Wow en lækker præmie! Både mig og datteren kunne godt bruge lidt nyt tøj 🙂
Uhhhh sommertøj 🙂
Sikke da en dejlig gevinst, den ville jeg da elske og vinde 😉
Lidt nyt til selvforkælelse er da aldrig skidt..
Tusinde tak for en dejlig blog, som jeg er inde på flere gange om ugen.
God Pinse her fra det Sønderjyske..
Mvh Jette Thomsen
Jeg kan ligesom dig også altid bruge en ny kjole, og i min verden har man også en tækkelig kjole på når man er på arbejde
Øj- har så meget brug for lidt nyt ril sommergarderoben
Ville elske at vinde et gavekort, som skulle bruges til mig selv! Har 100 % styr på ungernes sommergarderobe, men har ikke rigtigt fået opdateret min egen – og den trænger!
Uh jeg ville også elske at vinde sådan et fint gavekort. Jeg har tabt 9 kg siden august, og det kan man altså godt se på det sommertøj, jeg hiver frem fra skabene nu. Det sidder ligesom lidt anderledes. Så lidt nyt ville være skønt 🙂
Sikke en god præmie, jeg ville købe de Ray-Ban solbriller jeg længe har ønsket mig!!
Ej, de kunne da godt have givet dig et gavekort til dig selv som tak for ulejligheden! Jeg kunne godt bruge nyt pænt tøj til når jeg skal på arbejde igen efter endt barsel.
Ej en lækker gave, den ville jeg virkelig gerne vinde:-) Jeg mangler også sommerkjoler til brug på jobbet, det er som om at ingen af dem fra sidste år virker i år….
Tak for en dejlig blog!! Håber der snart kommer flere indlæg fra jeres Thailandstur;-)
Jeg kunne virkelig godt bruge et par sommer chinos eller en ny bikini
Ih, en god konkurrence. Håber at jeg har heldet med mig
Ville passe perfekt at jeg vandt, så var kjolen til min søsters bryllup sikret!! Xx-fingre 🙂
Lækkert konkurrence. Arbejder på kontor og kunne godt bruge noget nyt sommertøj.
Åh, det kunne jeg virkelig godt bruge!!! Jeg starter nyt arbejde her d. 1. juni, og efter at have gået i uniform på arbejde i et år, trænger jeg seriøst til at få fornyet min garderobe! Jeg trænger til både nye sommersko, bukser, jeans, toppe og et par kjoler – så der er nok at tage af 😉
Ekstra penge til sommertøjet kunne da være lækkert
Ville være skønt at forkæle mig selv med dette gavekort
Jeg er ved at opbygge en ny garderobe, efter et større vægttab. Så et gavekort til stylepit.dk ville bestemt ikke være af vejen :0)
Sikke en fantastisk konkurrence, og en præmie jeg virkelig godt kunne bruge. Jeg har – som dig – været igennem et vægttab, hvilket betyder at meget af mit tøj er lever for stort. Jeg går meget i kjoler, og da jeg også har tabt mig på overkroppen, sidder mange af mine kjoler for løst eller falder ned over brystkassen. Det ser bare ikke særlig pænt ud når man som myndighedsperson sidder konstant og hiver op i kjolen under et møde, for ikke at flashe noget;-). Så jeg ville helt sikkert bruge gavekortet på en kjole, som passer!!, så jeg ikke skal tænke på at jeg skal hive den op 😉
Krydser fingre for at jeg er én af de heldige – sommergarderoben trænger til en opdatering inden turen går mod Spanien
Ih for en skøn giveaway. God sommer til alle, vindere som ikke-vindere
Ville være så lækkert med et gavekort. Skal holde min datters Navngivningsfest om en måned og har ikke købt en kjole endnu. Håber at smide lidt af graviditetskiloene inden vi kommer dertil, og så ku det være så fedt med en ny lækker kjole